Байланышуу - «Салым Финанс» МФК

Байланышу

Порядок рассмотрения жалоб и предложений

Керектөөчү төмөнкү коммуникациялык каналдар боюнча Компанияда көрсөтүлгөн кызматтардын сапаты жөнүндө пикир калтыра, даттануу менен кайрыла жана анын ишмердүүлүгүн жакшыртуу боюнча сунуштарды киргизе алат:

  1. оозеки формада, Компаниянын кызматкерине кайрылып;
  2. оозеки формада, 0 (555) 781-503 номерине чалып;
  3. жазуу формасында, Компаниянын кеӊселериндеги Пикирлер жана сунуштар китебинде жазып;
  4. электрондук түрдө, Компаниянын сайтындагы (www.salymfinance.kg) кайтарым байланыш өтүнмөсүн толтуруп;
  5. мамлекеттик органдарга (КРУБ ж.б.) кайрылып.

«Салым Финанс» МФКсы өз кардарларына кайрылуулардын жана даттануулардын ыкчам, адилеттүү негизинде каралашына кепилдик берет.


Керектөөчүлөрдүн кайрылууларын кароо тартиби

Кыргыз Республикасы, Бишкек шаары, 720001
Манас проспекти, 40 / Чуй проспекти 164

Кызматтар боюнча консультация:


Дарек

Урматтуу кардарлар! «Салым Финанс» МФК ААКтын жетекчилиги Сизге биздин компанияны тандаганыңыз үчүн ыраазычылык билдирет.

«Салым Финанс» МФК ААК ар дайым жеке мамиленин принцибин карманат жана компаниянын продукттарына жана кызматтарына тиешелүү бардык маселелерде жардам көрсөтүүгө даяр.

Сиздин ыңгайлуулугуңуз үчүн компания төмөндөгү графикке ылайык кардарларды кабыл алуу убактысын белгилеген:

  1. Башкармалыктын төрагасы Кулов Мирлан Темирлановичтин кабыл алуусу Бишкек шаары, Манас пр., 40 дарегиндеги башкы кеңседе төмөнкү убакта өткөрүлөт:

    • Шейшемби; Бейшемби саат 15.00дөн 17.00гө чейин

  2. Өкүлчүлүктөрдүн/филиалдардын/бөлүмдөрдүн жетекчилеринин кабыл алуусу (кайрылуу жери боюнча): ):

    • Дүйшөмбү - Жума саат 15.00дөн 17.00гө чейин